Про електропривод
Головна | Механічні передачі | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 03.05.2024, 05:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайта
Теги
зимние шины купить зимние шины купить летние шины купить литые диски купить шины летние шины литые диски резина Шины шины диски радиомодели радиоуп радиоуправляемые вертолеты радиоуправляемые игрушки радиоуправляемые машинки радиоуправляемые машины радиоуправляемые модели LEGO лего Итальянские итальянские элитные гостиные итальянские элитные спальни элитная итальянская мебель элитная итальянская мягкая мебель элитная мебель peg perego детские электромобили куп купить электромобиль продажа электромобилей электромобили электромобили peg perego электромобили для детей ремонт ноутбуков ремонт ноутбуков acer ремонт ноутбуков sony ремонт ноутбуков toshiba ремонт ноутбуков москва срочный ремонт ноутбуков http://www.stardesign.org оптимизация сайта оптимизация сайтов Продвижение сайта продвижение сайтов раскрутка сайта раскрутка сайтов новости Тулы тульские новости выговориться сайт где можно выговориться хочу выговориться акції знижки на карті недорого нерухомість оренда продаж продам робота товари
Статистика
Форма входа

Для передавання механічної енергії від однієї машини до іншої або всередині її від одного виконавчого механізму до іншого використовують  два основних види передач: передачі які передають рух завдяки використанню сил  тертя (плоскоклинопасові стрічкові канатні та фрикційні), і передачі що передають рух шляхом безпосереднього зачеплення однієї ланки кінематичної пари з другою (ланцюгові зубчасті черв’ячні та гвинтові).

Плоско пасові передачі поділяються  на : прямі (з’єднують паралельні вали з однаковими напрямками обертання); перехресні (з’єднують паралельні вали з протилежними напрямками  обертання); напів-перехресні та кутові (з’єднують вали, розміщені перпендикулярно або під деякими кутом один до одного); з напрямними шківами тощо. В усіх цих передачах використовують тканинні прогумовані бавовняні шерстяні або шкіряні паси.

Найчастіше плоско пасові передачі застосовуються для передачі потужності від 1 до 40 кВт при швидкості паса від 5 до 25 м/с. рекомендовані передаточні відношення такі : для прямих передачі – від 0,№ до 3; з напрямними і натискними роликами – від 0,25 до 4; натяжними або само натяжними роликами – від 0,1 до 10.

Плоско пасові передачі конструктивно прості і дешеві, зручні в обслуговуванні, можуть передати потужність при значних відстанях між осями ведучого та веденого валів (до 20-25м),  забезпечують плавність ходу і безшумність роботи. Недоліками їх є не компактність , великий тиск на вали, наявність буксування пасів, невисокий ККД (0,9-0,96). У сільськогосподарських електроприводах найчастіше використовують прямі плоско пасові передачі з тканинними прогумованими пасами.

Пасові передачі в яких паси мають трапецієвидну форму площі поперечного перерізу називають клинописові. Вони прості за конструкцією зручні в обслуговуванні компактні надійно працюють у будь – якому положенні. Клинові паси порівняно з плоскими мають значно краще зчеплення з шківами  тому за їх допомогою  можна значно передавати великі потужності ( до 700кВт) при невеликих відстанях між центрами шківів і великих передаточних відношеннях (і=7-10). Климові паси також використовують для безступінчастих  регулювань частоти обертання веденого вала, якщо  один або обидва шківи розсувні. Клинописові передачі можуть мати кілька пасів і дозволяють приводити в рух від одного ведучого вала кілька ведених валів. ККД таких передач становить 95-98%

Недоліками клинопасових передач порівняно з плоско пасовими є: менша довговічність складніші й дорожчі шківи неможливість  застосовування їх  при значних відстанях.

ГОСТ 1284.1-80 встановлює типи перерізу клинових пасів (О,А,Б,В,Г,Д,Е) які відрізняються лінійними розмірами і площею трапеції. В останні роки широко використовують зубчасті паси особливо при малих відстанях між центрами  шківів.

У сучасних електроприводах для прямого з’єднування  валів двигуна та робочої машини часто застосовують різноманітні муфти. За характером роботи муфти поділяються на постійні які не допускають розєднання валів під час роботи машини зріпні що дозволяють за допомогою  спеціальних пристроїв роз’єднувати вали у процесі роботи самокеровані які роз’єднують вали автоматично при зміні режиму роботи машини . постійні муфти в свою чергу бувають глухі ті рухомі.

Глухими називають муфти , що забезпечують таке зєдняння валів при якому вони працюють як один суцільний вал. Глухі муфти поділяються на поперечно – скручуванні та поздовжньо – скручуванні.

Поперечно скручуванні  муфти складаються з двох муфт, які надіваються на кінці валів і з’єднуються між собою за допомогою балтів. Поздовжньо – скручувана глуха муфта рознімається у поздовжній площині що дуже зручно при монтажі за допомогою  таких  муфт з’єднують вали однакового діаметра.

Поперечно – скручуванна муфта складається з двох муфт, які надіваються  на кінці валів і з’єднуються між собою за допомогою  болтів. Поздовжньо – скручувана  глуха муфта рознімається у поздовжній площині, що  дуже зручно при монтажі. За допомогою  таких муфт з’єднують вали однакового діаметра.

Рухомими називають муфти які передбачають деяку відносну рухомість з’єднуваних валів.

За характером можливого зміщення валів відносно один одного рухомі  муфти поділяються на чотири групи: муфти першої групи  допускаються деяке розсування валів при незмінному положенні їх геометричних осей; другої – зміщення геометричних осей валів на певну  величину при збереженні їх паралельності; третьої групи  - зміщення валів на деякий кут; четвертої групи – будь – які комбінації з можливих зміщень осей валів. У сільськогосподарських приводах ній більш поширені пружинні  втулково – пальцьові муфти, що належать до четвертої групи.

Зчіпні муфти поділяють на кулачкові зубчасті та фрикційні.

У кулачкових і зубчастих муфта ведуча та ведена частина зчіплюється за допомогою кулачків або зубів а в фрикційної в результаті дії сил тертя що виникають між робочими поверхнями.

Поиск



1970.ucoz.ru © 2024
Проверить тиц